تبلیغات
« دز اسپرت »

« دز اسپرت »

1
دزاسپرت
2
دزاسپرت
3
دزاسپرت

دومین قهرمانی والیبال شاهد نور رو تبریک میگم .

برگزاری کلاس آموزشی والیبال دزفول

یک دوره کلاس آموزش والیبال زیر نظر آقای ناطقی در کلوب شهید رجایی و مجتمع ریسمان سنج در حال برگزاری می باشد .


علاقمندان جهت ثبت نام در دوره ها به

(( دفتر کلوب رجایی))

و

((مجتمع ریسمان سنج))

مراجعه فرمایند .


ساعات برگزاری کلاس 


۱ - کلوب شهید رجایی:

روز دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۱ الی ۱۲٫۳۰

تلفن کلوب رجایی : 06142520031


۲ - مجتمع ریسمان سنج :

یک شنبه ساعت ۱۲ الی ۱٫۳۰

پنج شنبه ساعت ۱۸٫۳۰ الی ۲۰

تلفن ریسمان سنج: 06142222142



باعضویــــــــت در کانال تلگرام * دزاسپــــرت * به ما بپیوندید و بروز باشید :

@dezsports

Http://t.me/dezsports


موضوع : آموزش والیبال، مناسبت ها، برچسب ها
: والیبال،

ابزار امتیاز دهی

خواب

✅وقتی #خواب هستید چه اتفاقی برای بدنتان می‌افتد؟

❇️ فرای استراحت بدن، تعداد زیادی فرآیندهای فیزیولوژیکی تنها زمانی که به سطح خواب بسیار عمیق می‌روید اتفاق می‌افتد.

❇️ در طول خواب عمیق (REM) بدن سلول‌های سفید خونی بیشتری تولید می‌کند که ایمنی بدن را در برابر بیماری و عفونت افزایش می‌دهند.

✅ حتی محققان به نتایجی رسیده‌اند که نشان می‌دهد مغز ما به خواب می‌رود تا به پردازش و آموختن رسیدگی کند.

⛔️ کمبود خواب تاثیر عظیمی بر افسردگی، استرس و خلق و خو دارد.


موضوع : مطالب علمی،

ابزار امتیاز دهی

سکته گرما چیست ؟

◻️ #سکته_گرما چیست؟ چرا باید از آن دور بمانیم؟

▫️ سکته گرما یک وضعیت ناشی از افزایش دمای بدن به علت قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب است. اگر درجه حرارت بدن شما به بیش از 104 درجه فارنهایت یا 40 درجه سانتی گراد برسد، شما دچار این عارضه خواهید شد.

▫️ تهوع، تشنج، سردرگمی، گیجی و گاهی اوقات از دست دادن هوشیاری و یا کما از عوارض سکته گرما یا همان گرمازدگی شدید است.

▫️ دیگر نشانه ها عبارتند از سردرد، قرمزی و داغی پوست، ضعف یا گرفتگی عضلانی، ضربان قلب سریع یا ضعیف، تنفس تند و سطحی.

@dezsports

ابزار امتیاز دهی

ورزش درمانی برای کمر درد و سیاتیک

1 - کشش پشت ( کشش عضلات پشت) :

به پشت دراز بکشید. دست ها زیر سر قرار بگیرد. زانوها را خم کنید و کف پاها را بر روی کف زمین قرار دهید. به آرامی زانوها را به یک طرف بچرخانید. در یک طرف ۱۰ ثانیه مکث کنید. حرکت را برای هر طرف ۳ بار انجام دهید.

✅توجه: زانوی بالایی باید دقیقا روی زانوی پایینی قرار بگیرد.


2 - جهش ناگهانی عمیق ( کشش عضلات جلویی ران و شکم):

بر روی یک پا زانو بزنید، پای دیگر در جلو باشد. زانو را از زمین بلند کنید، خط دید به سمت جلو باشد. حرکت را در ۳ ست ۵ تکراری برای هر طرف انجام دهید.


3 - ایستاده با یک پا در جلو ( کشش جلو ران) :

با تکیه دادن دست بر روی یک وسیله خود را ثابت نگه دارید. یک پا از پشت خم کنید. حرکت را ۳ بار ۱۰ ثانیه ای برای هر طرف انجام دهید.

4 - ایستاده با یک پا – پشت ( کشش عضلات پشت پا) :

خود را ثابت نگه دارید، سپس یک پا بر روی یک صندلی به طور کاملا مستقیم قرار دهید.پای دیگر را خم کنید تا عضلات همسترینگ کشیده شوند. حرکت را ۳ بار برای هر طرف انجام دهید.


5 - نزدیک کردن زانو به سینه ( کشش عضلات کپل – لگن ):

به پشت بخوابید. یک پا را بگیرید و به آرامی به سمت سینه بکشید. حرکت را ۵بار برای هر طرف به مدت ۵ ثانیه انجام دهید.


ابزار امتیاز دهی

راهی برای رهایی از استاپ وزنی

راهی برای رهایی از #استاپ_وزنی


اگر مدتی است که روی یک شماره ترازو گیر کرده‌اید، می‌توانید از گریپ‌فروت به عنوان وعده‌ی قبل از شام استفاده کنید.

خوردن میان وعده‌ای با آب فراوان و کالری پایین، مانند گریپ‌فروت، باعث می‌شود مقدار کالری مصرفی در وعده بعدی کاهش بیابد.

یک تحقیق نشان داد، خوردن گریپ‌فروت یا نوشیدن آب گریپ‌فروت، باعث شد داوطلبان بیست‌وپنج درصد کمتر غذا بخورند و هفت درصد وزن کلی بدنشان را از دست بدهند.

خوردن نصف یک گریپ‌فروت قبل از هر وعده را تبدیل به عادت کنید. حتی می‌توانید روی این میوه مقداری دارچین بریزید و سپس میل کنید تا خواص آن دوچندان شود.

@dezsports


موضوع : مطالب علمی، برچسب ها
: وزن،

ابزار امتیاز دهی

سایر صفحات سایت

تعداد صفحات : 20
1 2 3 4 5 6 7 ...

[تبادل لگو با ما]

دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی (ثانویه) توسط: گروه فرهنگی و ورزشی دز اسپرت(ا.سوارزاده) و ترجمه شده توسط : برگ گراف

کد لینک منبع هنگام کپی مطلب